luni, 2 ianuarie 2017

Angels Party 2016


Am organizat cu bine si cu multa bucurie si aceasta editie a evenimentului Angels Party :) Pentru mine a fost o mare provocare pentru ca a fost pentru prima oara cand am lasat fraiele din maini si am cerut ajutor. Am adunat o trupa de doamne frumoase, care s-au transformat in spiridusi harnici si eficienti si au organizat acest eveniment cu atata daruire si dedicare. Eu cica am fost șefa ingerilor si a spiridusilor... cred ca tocmai pentru ca am decis ce sa fie si cum sa fie si am inmanat sarcini ... iar spiridusii au muncit.



Spiridusa spiridusilor a fost Agy Marton care in acest an s-a intrecut pe sine, a facut de toate pentru toti si copiii au fost fericiti la ATELIERUL DE CREAT INGERI pentru ca anul acesta s-a lucrat cu pene, multe pene albe. A fost ajutata de Adriana Dolinschi care a fost o spiridusa discreta dar foarte eficienta ... a executat ordinele cu multa responsabilitate si s-a ocupat de copii cu multa grija si atentie. Spiridusa responsabila cu daruri a fost Ramona Szilagyi, acompaniata de Alina Armas-Tatucu. Nu am vazut spiridusi mai eficienti in strangerea de bani si impartirea cadourilor, ele reusind sa aduca un echilibru aproape perfect intre cerere si oferta. Spiridusa mistica, cea care a fost nevoita sa isi seteze foarte clar accesul la intuitie, a fost Violeta Bodo. A facut citiri si a transmis mesaje intuitive primite de la ingeri celor care le-au solicitat. Multumesc din suflet dragele mele si cred ca a fost un test pentru noi pe care l-am trecut cu succes ... urmeaza alte proiecte la care vom lucra impreuna. Multumesc Vadim Cruscov pentru ca realmente ne-ai incantat cu ce ai cantat. Nu doar pe adulti ci si pe copii. Multumesc Leonard Ardelean pentru ca in fiecare an spui ,,prezent,, la acest eveniment si ne bucuri cu ceea ce surprinzi din el. Multumesc Ciobanu Olimpia ca si in acest an ne-ai gazduit cu drag. Multumesc sponsorilor care au contribuit cu premii in cadrul tombolei.

Multumesc tuturor celor care au participat, parinti si copii. Sper ca v-ati simtit bine si ati avut o seara frumoasa. Va asteptam si la anul, cu alte surprize incantatoare :) Pana atunci sa aveti Sarbatori Minunate !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu